Search

U okviru projekta „Izgradnja kapaciteta za unapređenje zemljišne administracije i procedura u Bosni i Hercegovini“, predstavnici Federalne uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove, Denis Tabučić i Ivan Kvesić, 3. novembra su u prostorijama naše Opštine održali prezentaciju projekta, te dali korisne savjete i upute kako iskoristiti iskustva drugih u realizaciji projekta- uspostave adresnog registra.

Prezentaciji su, pored načelnika Hujića, prisustvovali i predstavnici Službi koje se bave prostornim uređenjem, imovinsko-pravnim poslovima i stambeno-komunalnom djelatnošću, Nataša Kecman i Omer Hodžić.

U toku su postupci za uspostavu adresnog registra u više od 20 opština u Federaciji BiH i Republici Srpskoj. U prethodnom periodu predstavnici opštine su prisustvovali prezentacijama ovog projekta, gdje je naša Opština prepoznala važnost i potrebu da se uključi i uspostavi sopstvenu aplikaciju adresnog registra.

Cilj uspostave je da se uz tehničku podršku institucija i entiteskih geodetskih uprava stvore uslovi za razmjenu podataka, što će olakšati različite analize, procjene i strategije kad su u pitanju različiti sektori, a posebno ekonomski i socijalni.

Svi prisutni su se složili da je ovo veoma značajan projekat za našu Opštinu jer je razvoj operativnog adresnog sistema jedna od veoma važnih pretpostavki za uspostavu funkcionalnog i dobro organizovanog društva.

Policajci, vatrogasci i hitna pomoć obavljanje socijalnih usluga, brige o starima, ne mogu obavljati na efikasan način bez tačnog sistema adresnog registra. Mogućnost da se lako nađe tačna lokacija, posebno u ruralnim i siromašnim gradskim područjima, od ključnog je značaja u pružanju nediskriminirajućih usluga pomoći, omogućujući svim građanima jednak pristup vitalnim društvenim uslugama. Ovim bi se onemogućila manipulacija prijava na nepostojeće adrese, odnosno nepostojeće ulice i kućne brojeve.

POSTAVITE PITANJE NAMA

Baza podataka dijaspore

E-matičar

JSN Megazine is designed by JoomlaShine.com
ćirilica latinica